MIRIS KEROZINA I ZVUK MLAZNOG MOTORA

Aerodrom Ečka – Sportski aerodrom pored Zrenjanina nova je matična baza penzionisanog mlaznog vojnog aviona Galeb, istoimenog aerokuba. Pre nešto više od godinu dana nekolicina pilota i instruktora letenja našeg aerokluba imala je priliku sesti za komande ovog prekaljenog školskog učila koji je školovao generacije i generacije vojnih pilota. Ponovni susret i dobro poznata piskava melodija njegovog motra i miris kerozina bude emocije kako nama koji smo samo jednom bili za njegovim komandama tako i kolegama vazduhoplovcima koji ga pamte kao prvi mlazni avion na kojem su leteli samostalno. Zahvaljujući saradnji dva aerokluba, tačnije Ak Galeb i našeg aerokluba još dva pilota ultralake avijacije su imala priliku sesti za komande ovog aviona i ostiti sve ono o čemu i posle godinu dana prepričavamo. Letački dan je počeo preletom do aerodroma Ečka, po sletanju već nas je čekao spreman avion. Prvi je leteo gospodin Ansgar Bornemnn, naš prijatelj vazduhoplovac koji je zbog posla morao da napusti Srbiju, ali jedan deo njega je ovde ostao, drugi je gospodin Dragan Vukić, pilot ultralake avijacije za skoro dvadesetogodisnjim iskustvom. O njihovom subjektivnom doživljaju možemo da prepričavamo samo mi koji smo bili tamo, kao i fotografije i snimci ovog dogadjaja koji ostaju da prkose vremenu. Zahvaljujemo se ovom prilikom gospodinu Vladimiru Bojoviću koji je ipak najzaslužniji za realizaciju ovog događaja kao i ekipi mehaničara i naravno pilotu gospodinu Mirku Anzelu koji je sa nama posmatračima i njima pilotima podelio čari letenja na avionu sa petokrakom koja i dalje prkosi zubu vremena kao sećanje na nekad snažno vazduhoplovstvo.






 

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna

*
*
  • Bane says:

    Dobro si ovo sklopio Vlado druže a i Klipsu svaka čast na pokazanoj hrabrosti.