
Od osnivanja 2006. godine u školi letenja obuku je završilo preko 150 pilota. Za obuku u školi odgovorni su iskusni bivši vojni piloti sa više hiljada sati naleta.

Od osnivanja 2006. godine u školi letenja obuku je završilo preko 150 pilota. Za obuku u školi odgovorni su iskusni bivši vojni piloti sa više hiljada sati naleta.
Centar za obuku pilota ,,Zemun Polje” odškolovao je većinu srpskih pilota ultralakih vazduhoplova. Svojim višegodišnjim radom ističe se kao jedna od najvećih škola u regionu.
Jedan od dokaza odličnih rezultata centra za obuku pilota ,,Zemun Polje” je jako visok procenat uspešnih polaganja teorijskih i praktičnih ispita, kao i veliki broj nagrada koje su naši piloti osvojili na državnim takmičenjima.


Jedan od dokaza odličnih rezultata centra za obuku pilota ,,Zemun Polje” je jako visok procenat uspešnih polaganja teorijskih i praktičnih ispita, kao i veliki broj nagrada koje su naši piloti osvojili na državnim takmičenjima.
Dan u školi letenja
Dan u školi letenja
Kako postati pilot?
Obuka za pilota ultralakih vazduhoplova podrazumeva teorijski i praktični deo. Teorijska obuka postavlja temelj znanja potreban za sigurno i bezbedno upravljanje vazduhoplovima. Tokom obuke savladaćete osnove meteorologije, performansi vazduhoplova, motorskih sistema i svih ostalih oblasti predviđenih od strane plana i programa.

Praktična obuka podrazumeva letenje, u početku uz pomoć i prisustvo instruktora a kasnije i samostalno.
Potreban broj sati leta za polaganje za dozvolu različitih tipova vazduhoplova je:
- žirokopter: 35 sati leta od čega 5 sati samostalno
- avion: 30 sati leta od čega 5 sati samostalno
- motorni zmaj: 15 sati leta od čega 3 sata samostalno
Kako postati pilot?
Obuka za pilota ultralakih vazduhoplova podrazumeva teorijski i praktični deo. Teorijska obuka postavlja temelj znanja potreban za sigurno i bezbedno upravljanje vazduhoplovima. Tokom obuke savladaćete osnove meteorologije, performansi vazduhoplova, motorskih sistema i svih ostalih oblasti predviđenih od strane plana i programa.
Praktična obuka podrazumeva letenje, u početku uz pomoć i prisustvo instruktora a kasnije i samostalno.
Potreban broj sati leta za polaganje za dozvolu različitih tipova vazduhoplova je:
- žirokopter: 35 sati leta od čega 5 sati samostalno
- avion: 30 sati leta od čega 5 sati samostalno
- motorni zmaj: 15 sati leta od čega 3 sata samostalno

Uslovi i polaganje
Nakon završene obuke polaže se zvanični test znanja u Direktoratu Civilnog Vazduhoplovstva i praktični test letenja kod ovlašćenog instruktora – egzeminera.
Cela procedura se može završiti jako brzo, u zavisnosti od rada i truda đaka.
Ukoliko se praktična obuka obavlja više puta nedeljno, procedura obuke se može završiti u roku od dva do tri meseca bez ikakvih problema.
Da biste pristupili obuci morate biti stariji od 16 godina i ispuniti sledeće lekarske uslove:
- bez ozbiljnih srčanih mana/poremećaja
- normalni krvni pritisak
- bez ozbiljnih poremećaja ravnoteže ili mišićnog sistema
- bez psihičkih/psiholoških poremećaja

Uslovi i polaganje
Nakon završene obuke polaže se zvanični test znanja u Direktoratu Civilnog Vazduhoplovstva i praktični test letenja kod ovlašćenog instruktora – egzeminera.
Cela procedura se može završiti jako brzo, u zavisnosti od rada i truda đaka.
Ukoliko se praktična obuka obavlja više puta nedeljno, procedura obuke se može završiti u roku od dva do tri meseca bez ikakvih problema.
Da biste pristupili obuci morate biti stariji od 16 godina i ispuniti sledeće lekarske uslove:
- bez ozbiljnih srčanih mana/poremećaja
- normalni krvni pritisak
- bez ozbiljnih poremećaja ravnoteže ili mišićnog sistema
- bez psihičkih/psiholoških poremećaja

Zašto postati pilot?
Letenje je oduvek bila želja i fascinacija čovečanstva. Postoje legende i mitovi o letenju stari hiljadama godina u istoriji naroda širom sveta. Jedan od najčešćih odgovora koje su mnogi ljudi kao mali davali na pitanje šta ćeš biti kad porasteš je upravo – pilot. A onda kad odrastemo, shvatimo da je put do pilotske dozvole dugačak, skup i naporan, a posao sam po sebi pomalo dosadan.
Ultralako letenje uzima najbolje osobine pilotskog posla – zadovoljstvo potpunog vladanja avionom, uzbuđenje i lepotu samog čina letenja kao i apsolutnu slobodu koju nam ono daje – i čini ih pristupačnim za običnog čoveka.
Postoje brojne prednosti dozvole za ultralake vazduhoplove u odnosu na konvencionalnu PPL dozvolu, a neke od njih su:
Pilotska dozvola za ultralake vazduhoplove je jeftinija jer zahteva manji broj sati leta i troškovi vezani za obuku su niži.
Ultralaki vazduhoplovi (kao i njihovo održavanje) su jeftiniji.
Potrošnja goriva je znatno niža, a samim tim i sat leta je jeftiniji.
Ultralaki vazduhoplovi su lakši i osetljiviji od vazduhoplova generalne avijacije, te je upravljanje njima zahtevnije i zanimljivije.
Ultralaki vazduhoplovi su često noviji i tehnološki napredniji od tradicionalnih aviona generalne avijacije.
Uslovi za dobijanje lekarskog ovlašćenja su blaži za pilote ultralakih aviona; Iako dozvola za ultralake vazduhoplove nije neophodna za komercijalne pilote, iskustva stečena u sportskoj avijaciji su vrlo korisna za svakog pilota koji želi da usavrši tehniku pilotiranja.
Dozvola za ultralake vazduhoplove pruža identične pogodnosti kao PPL dozvola po pitanju leta u inostranstvu i putovanja sopstvenim avionom, uz niže troškove leta i sletanja na aerodrome.
Ovlašćenje za motornog zmaja je moguće dobiti jedino uz dozvolu za ultralake vazduhoplove.

Zašto postati pilot?
Letenje je oduvek bila želja i fascinacija čovečanstva. Postoje legende i mitovi o letenju stari hiljadama godina u istoriji naroda širom sveta. Jedan od najčešćih odgovora koje su mnogi ljudi kao mali davali na pitanje šta ćeš biti kad porasteš je upravo – pilot. A onda kad odrastemo, shvatimo da je put do pilotske dozvole dugačak, skup i naporan, a posao sam po sebi pomalo dosadan.
Ultralako letenje uzima najbolje osobine pilotskog posla – zadovoljstvo potpunog vladanja avionom, uzbuđenje i lepotu samog čina letenja kao i apsolutnu slobodu koju nam ono daje – i čini ih pristupačnim za običnog čoveka.
Postoje brojne prednosti dozvole za ultralake vazduhoplove u odnosu na konvencionalnu PPL dozvolu, a neke od njih su:
Pilotska dozvola za ultralake vazduhoplove je jeftinija jer zahteva manji broj sati leta i troškovi vezani za obuku su niži.
Ultralaki vazduhoplovi (kao i njihovo održavanje) su jeftiniji.
Potrošnja goriva je znatno niža, a samim tim i sat leta je jeftiniji.
Ultralaki vazduhoplovi su lakši i osetljiviji od vazduhoplova generalne avijacije, te je upravljanje njima zahtevnije i zanimljivije.
Ultralaki vazduhoplovi su često noviji i tehnološki napredniji od tradicionalnih aviona generalne avijacije.
Uslovi za dobijanje lekarskog ovlašćenja su blaži za pilote ultralakih aviona; Iako dozvola za ultralake vazduhoplove nije neophodna za komercijalne pilote, iskustva stečena u sportskoj avijaciji su vrlo korisna za svakog pilota koji želi da usavrši tehniku pilotiranja.
Dozvola za ultralake vazduhoplove pruža identične pogodnosti kao PPL dozvola po pitanju leta u inostranstvu i putovanja sopstvenim avionom, uz niže troškove leta i sletanja na aerodrome.
Ovlašćenje za motornog zmaja je moguće dobiti jedino uz dozvolu za ultralake vazduhoplove.
Ветар: 14km/h S
Влажност: 82%
Притисак: 1028.9mbar
УВ индекс: 1